خرید موم طبیعی گرانول

اخیرا محصولات بسیار عجیبی در جهان در حال تولید هست و به ادعای تولید کنندگان این محصول فایده ی زیادی برای انسان ها به خصوص در سلامت و بهداشت پوست دارد.این محصول موم گرانول یا گرید A هستند.تمامی فراورده های موم طبیعی در این حوزه از تصفیه ی بسیار پیچیده جهت ساخت این محصولات استفاده میکنند و همگی موم زنبور خالص هستند.

 

 

موم طبیعی و قالبی گرانول

قبل از استفاده از هر محصولی باید به طور کامل از نحوه ی ساخت و ترکیبات اصلی ان اطلاع داشته باشیم.هر چند موم طبیعی دارای یک فرایند ساخت پیچیده ای است و از آن در هیچ گونه مواد غذایی در حال حاضر استفاده نمی شود.موم طبیعی زنبور عسل یکی از مهمترین و کاربردی ترین محصولاتی است که زنبورها تولید می کنند. شاید دیگر مواد تولید شده توسط زنبورها بیشتر برای موارد خوراکی یا درمانی استفاده شوند.

 

اما موم طبیعی زنبور در موارد بسیار زیاد در انواع صنایع غیر خوراکی به خصوص صنعت هنر و ارایش به کار میرود.همین کاربرد خاص موم زنبور عسل باعث شده تا این ماده به عنوان یکی از مهمترین محصولات جانبی زنبور عسل شناخته شود.این نوع موم ها به شکل دانه های گرانول شبیه به دانه های گرانولی پلاستیکی یا پارافینی در می آیند تا ذوب آن ها ساده تر باشد.این نوع از فراوری موم برای کاربردهایی مورد استفاده است که نیاز به بهداشتی بودن و استرلیزه بودن موم وجود دارد.در نتیجه تقریبا می توان گفت گران قیمت ترین نوع موم فراروری شده همین نوع از موم طبیعی است.در واقع برای ساخت چنین محصولی نیاز به دانش قوی و تجهیزات پیشرفته ای است.

 

کاربردهای موم گرانول و قالبی

با قوت میتوان گفت در بین محصولات زنبورعسل بیشترین کاربرد و استفاده را همین موم دارد.این روزها به قدری به کارایی ان اضافه شده که تولید کننده ها کارگاههای خود را با دستگاه پیچیده تجهیز میکنند تا بتوانند موم و فرآورده ی خود را طبق نیاز استخراج نمایند.کاربردهای این محصول بسیار گسترده است که در زیر به تعداد اندکی از ان اشاره میکنیم.
۱-در ساخت انواع کرم ها
۲-بالم های لب رنگی و ساده
۳-صابون های لیف ابرو
۴-در موارد کم شمع سازی
۵-صابون های دست و صورت
۶-ساخت چسب های خانگی
۷-جلا دادن به روی چوب ها
۸-اثر های هنری خاص از کاربرد های این محصول است

 

 

قیمت موم طبیعی بیزواکس قالبی

قیمت موم ها رابطه ی مستقیمی با کیفیت آن دارد،یعنی هر چقدر موم را خالص و بدون مواد اضافی تصفیه سازی کنند قیمت بالایی خواهد داشت.لذا درجه بندی موم ها براساس خلوص و دفعات تصفیه سازی تعیین میگردد.در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم موم تصفیه شده و گرانول به صورت عدسی تقریبا ۲۵ هزار تومان میباشد.

 

خرید موم طبیعی گرانول

خرید خرده و عمده موم قالبی

اگر به دنبال خرید بهترین موم طبیعی گرانول و بیزواکس قالبی در تهران و یا هر شهر ایران هستید میتوانید با گروه ما ارتباط گرفته و بعد از دریافت مشاوره موم تصفیه شده ی و قالب مورد نظر خود را خریداری نمایید.

جهت سفارش از طریق زیر عمل نمایید:

۱-واتس اپ

۲-از طریق فرم سایت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *