بره موم اردبیل

آیا به دنبال خرید بره موم اردبیل عمده با قیمت روز هستید، اما نمی‌دانید از کجا و چگونه باید خرید کنید؟ بره موم یکی از محبوب‌ترین ماده‌های تولیدی زنبور عسل بوده که با بهره‌گیری از شیره برگ درختان و گیاهان سبز رنگ تولید می‌شود. این محصول علاوه بر ایجاد پوشش کندوی عسل دارای خواص درمانی بسیار زیادی برای انسان‌ها است. شما برای خرید این محصول به صورت عمده و همراه با مشاوره می‌توانید از سایت ما بهره ببرید.محصولات زیادی از زنبورها در اختیار انسان ها هستند که فایده ی دارویی دارند. اما بیش از 50 درصد این مواد غذایی صرفا در گرو خوراکی استفاده میشود.

آشنایی با بره موم

کشور ما از نظر جغرافیا یک منطقه ی پهناور از نظر گیاهی و پوشش آن است.این مزایا در کشور ما موجب شده تا محصولات خاصی از انها استخراج شود.بره موم یک ماده ی خاصی بوده که زنبورها آن را را به راحتی از گیاهان مستعد تولید جدا سازی میکنند.این ماده بسیار چسبناک با رنگ قهوه‌ای تیره مایل یه سبز رنگ است که برای تولید از ماده اولیه شیره گیاهان سبز و درختان، ترشحات بدن زنبور عسل و موم عسل بهره می‌برد. کاربرد اصلی و طبیعی این ماده برای ایجاد پوشش قوی در کندوی عسل و جلوگیری از ورود بیماری و حشرات به عسل است اما به دلیل خواص درمان عالی خود به مرور زمان توسط انسان برداشت و عرضه شد.

چرا باید از بره موم استفاده کنیم ؟

بهره‌برداری از بره موم زنبور عسل از صدها سال گذشته شروع شد، زمانی که تمدن‌های باستانی آغاز به استفاده از بره موم برای تولید داروهای گیاهی برای بیماری‌هایی همچون عفونت‌ها، زخم‌ها، آبسه، تومورها و… کردند، اثر قوی این محصول باعث تداول در مصرف آن شد. البته قابل ذکر است که در زمان گذشته و دوران مصریان مومیایی کردن انسان‌ها با استفاده از بره موم انجام می‌شد و بخشی از محبوبیت این محصول مطعلق به آن دوره است.
تاریخچه غنی بره موم در درمان بیماری‌های خاص باعث شد با گذر زمان بهره‌برداری از آن افزایش یابد و امروزه به صورت عمده و بسته‌بندی در شرکت‌های تولیدی مختلف با قیمت‌های متفاوت به فروش برسد. اگر شما نیز به دنبال یک درمان ۱۰۰٪ و طبیعی برای آسیب‌های بدنی و بیماری‌های مختلف در بدن خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم از خرید بره موم اردبیل عمده با قیمت روز بهره ببرید.

آشنایی با ترکیبات شفابخش بره موم

صمغ گاهی خوراکی از انواع مختلفی برخوردارهستند و ترکیبات آنها یکسان نیست، این ترکیبات با توجه به موقعیت جغرافیایی تولید بره موم تعیین خواهند شد. برای مثال بره موم تولید شده در کشور اروپا به دلیل گونه‌های مختلف گل‌های موجود و زنبورهای تولید کننده با کشور برزیل متفاوت است. اما به صورت کلی با بررسی درصد بالایی از گونه‌های مختلف بره موم ثابت شده است که ترکیب اصلی این ماده پلی فنول است.درصد بسیار جزئي مواد معدنی در گیاهان متفاوت باعث شده تا این ماده را نسبت به منطقه ها نامگذاری کنند.
پنی فنول به عنوان یک آنتی اکسیدان بسیار قوی در داروهای گیاهی عمل کرده که باعث می‌شود بیماری‌های مختلف مانند سرماخوردگی یا آسیب‌های سطحی بدن مانند عفونت، زخم‌ها، بریدگی‌ها و… در مدت زمان کمتری شفا پیدا کند. برای مثال خوردن یک قاشق بره موم با ۵۰۰ گرم سبزی و میوه دارنده پنی فنول‌ها و فلاونوئیدها برابری می‌کند.


خواص بره موم

هر چیزی که از زنبورها تولید یا فرآورده ی محصول اصلی باشد به عنوان یک دارو یا غذای فوق العاده در بین مصرف کنندگان عرضه میشود.
صمغ زنبورها نیز در نوبه ی خود به عنوان دارو برای موارد زیر میتواند کاربرد داشته باشد.
1-ضد هرگونه باکتری
2-ضد ویروس‌های مختلف
3-ضد قارچ در انواع متفاوت
4-ضد هرگونه التهاب ناشی از آلودگی و بیماری
5-درمان موثر و سریع برای تبخال
6-درمان قوی و موثر برای انواع سرطان
7-جلوگیری سریع از تکثیر سلول‌های سرطانی در بدن
8-ضد توموری سرطان سینه
9-یک کلید بسیار کاربردی برای زیبایی
10-درمان موثر برای هرگونه آلرژیک و حساسیت
11-از بین بردن ترک‌های پوستی و درمان بسیار قوی برای اگزما

خرید عمده انواع بره موم با قیمت روز

شما برای خرید پروپلیس خام اصلی می‌توانید از فروشگاه‌های بهداشتی معتبر، داروخانه‌های سطح شهر و سایت‌های معتبر به صورت مستقیم بهره ببرید. البته قابل ذکر است که بره موم برای استفاده راحت‌تر تنها به صورت مستقیم عرضه نشده و شما قادر به تهیه اشکال موضعی آن مانند کرم، لوسیون، خوراکی و پمادها خواهید بود.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *