فروش اپی مایسین


فروش اپی مایسین

زنبورداری یک علم بزرگ در صنعت امروزی تلقی میشود.باید از اصول و فنون یا تجربه ی کافی و علمی مناسبی داشته باشیم تا بتوانیم در شرایط های مختلف زنبورها را کنترل نماییم.همانطور که می‌دانید تلفات مکرر زنبورعسل به دلیل عفونت‌ها و بیماری‌های موثر از باکتری و ویروس یکی از مشکلات بزرگ هر زنبوردار است. به همین بهره‌مندی از فروش بهترین آنتی بیوتیک برای زنبور عسل مانند اپی مایسین می‌تواند نه تنها مهم بلکه یک امر ضروری برای پیشگیری یا درمان عفونت‌های ناشی از باکتری در کندوی عسل باشد. برای آشنایی بیشتر با این محصول در ادامه مطلب همراه ما باشید.

تاثیر انواع عفونت‌های موجود در کندوی عسل

وجود عفونت باکتریایی همچون نوزما در کندوی عسل تنها به آسیب کلونی ختم نشده و می‌تواند باعث ایجاد بیماری‌های همچون لوک اروپایی یا لوک آمریکایی باشد که آسیب شدیدی ایجاد می‌کنند. به همین دلیل بهتر است از آنتی بیوتیک برای پیشگیری یا درمان سریع عفونت‌ها استفاده کنیم.
از آسیب‌های وارد به کندوی عسل در اثر عفونت‌های شدید می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.
1-نیمه جان شدن زنبورها در کندو
2-از بین رفتن اشتهای زنبورهای عسل
3-از بین رفتن توان پرواز زنبورها در مراحل اولیه
4-ایجاد حالت اسهال در زنبورهای عسل
5-بی‌مصرف شدن کیک گرده و شربت ها
6-تورم شکم ملکه زنبور عسل
7-مرگ ملکه زنبورعسل در کوتاه‌ترین مدت ممکن

چرا باید از آنتی‌بیوتیک اپی‌مایسین استفاده کنیم؟

بسیاری از افراد تصور دارند که بیماری زنبورهای عسل مهم نیست، در صورتی که زنبورهای عسل دلیل اثبات اکولوژیکی جهانی و بازده کشاورزی در تمامی دنیا هستند. در صورتی که بیماری‌های حاصل از عفونت در بین زنبورها بدون درمان شایع شود، ثبات طبیعت از بین خواهد رفت و شما نمی‌توانید هیچگونه محصولی از زنبورها دریافت کنید.
همچنین در صورت استفاده نکردن از آنتی‌بیوتیک‌های قوی در برابر بیماری‌ها و عفونت‌های کلونی شما با کاهش تعداد کلنی و تلفات در زنبورهای بومی یا حتی زنبورهای وحشی در مدت زمان کوتاهی روبرو خواهید شد. این موضوع می‌تواند کسب و کار شما را با خسارت شدیدی روبرو کرده و بین زنبورهای دیگر نیز واگیردار باشد.

آشنایی با آنتی‌بیوتیک اپی مایسین

اپی مایسین یک آنتی بیوتیک بسیار قوی برای زنبورهای عسل بوده که می‌تواند عفونت‌های ناشی نوزوما و بیماری‌هایی مانند لوک آمریکایی یا لوک اروپایی موثر باشد.. این محصول در کشور ایران به عنوان یک محصول وارداتی از کشورهای دیگر مانند ترکیه وارد میشود.
چگونگی مصرف آنتی‌بیوتیک‌های قوی زنبور عسل :
برای مصرف آنتی بیوتیک اپی‌مایسین شما باید طبق میزان باکتری و عفونت کلونی‌های موجود طبق نظر متخصص یا یک دامپزشک معتبر از آنتی بیوتیک استفاده کرده و دوز آن را تعیین کنید.

قیمت محصول اپی‌مایسین

همانطور که می‌دانید آنتی بیوتیک اپی‌مایسین به عنوان یک محصول وارداتی شناخته شده و طبق شرایط کشور ایران در هر بازه زمانی می‌تواند دارای قیمت متفاوتی نسبت به قبل باشد. اما در سال ۲۰۲۳ به صورت حدودی قیمت این دارو 95.۰۰۰ تومان برای یک بسته ۱۰ عددی است.در ضمن هر قوطی کاغذی حامل 10 شاسه ی 4.5 گرمی گذاشته شده است.
شما می‌توانید از سایت‌های معتبری همچون سایت ما این آنتی بیوتیک را با کمترین قیمت ممکن و بالاترین کیفیت خریداری کنید. همچنین هر روز لیست تمامی داروهای زنبورداری در سایت به همراه قیمت روز قرار می‌گیرد.

فروش اپی مایسین

مزایای خرید آنتی‌بیوتیک زنبور عسل

1-این آنتی بیوتیک از ساختار کاملا ارگانیک تهیه شده است.
2-دارای مواد بسیار قوی برای از بین بردن عفونت زنبور عسل مانند اسید فرمیک و اسید اگزالیک است.
3-قابل استفاده در دماهای مختلف همچون فصل تابستان و زمستان است.
4-هیچگونه تاثیر منفی بر روی ملکه، تخم‌های زنبور عسل و زنبورهای کارگر ندارد.
5-مدیریت و کنترل همزمان بر روی تمامی عفونت‌ها و بیماری‌های موجود در کلنی خواهد داشت.
6-دارای ساختاری است که عفونت‌ها نمی‌توانند در برابر آن قوی شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *