فروش بره موم خام


فروش بره موم خام

آیا میدانید محصولات جانبی زنبورعسل بیش از ۹۰ درصد کاربردهای درمانی دارد؟ بره موم و ژل رویال از محصولات جانبی زنبورها بوده که از آن برای کنترل یا درمان برخی بیماری های لاعلاج استفاده میشود.برهموم در طول سال چندان مقدار زیادی ندارد و معمولا زنبورها به مقدار محدودی از آن را در قسمت های مختلف کندو به کار میبرند.

 

بره موم خالص چگونه برداشت میشود؟

بحث برداشت بره موم مانند عسل چندان پیچیده نیست و زنبورها،بره موم را از شیره درختان همیشه سبز تولید می‌کنند.بیشتر ساختمان بره موم از مواد رزین، چسبنده و معطر برای بستن کهیر خود استفاده می‌کنند.بره موم در همه جای اطراف زنبورستان ها یافت می‌شود اما ترکیب خاص بره موم زنبور عسل بسته به جغرافیا و موقعیت آن بسیار متفاوت است.واقعاً به این بستگی دارد که زنبورها به چه پوشش گیاهی دسترسی دارند. با این وجود،منشأ آن چندان مهم نیست. بره موم زنبورعسل در قاب عسل مزایای بهداشتی شگفت انگیزی را ارائه می‌دهد.زنبورها در فصل شروع کاری و سرما قبل از شروع زندگی اقدام به جمع اوری این ماده میکنند،به طوری که به پاهای عقب خود رزین را متصل میکنند و به محل مورد نظر(کندو ) انتقال میدهند و با انزیم های لازم ان را به محصول نهایی یعنی بره موم تبدیل میکنند.

 

 

چگونه با بره موم خام عصاره بسازیم؟

یکی از روش های مصرف بره موم استفاده از عصاره ی آن است و برای اینکار به سه روش عصاره گیری میشود:

۱-روغنی

۲-آبی

۳-الکلی

هر کدام از روش های اشاره شده باید دارای شرایط خاصی باشد مثلا از الکل باید از نوع درصد پایین و بهداشتی و یا از آب مقطر برای اینکار استفاده میکنند.یکی از خصوصیات این نوع مصرف جذب سریع ان در بدن میباشد.

بره موم و درمان زخم روده

از بیماری ها بسیار خطرناک در جامعه کولیت روده یا سرطان روده هست که بره موم در بهبود این مشکل بسیار موثر عمل میکند.

طبق یافته های جدید از تحقیقات دانشمندان عصاره بره موم زنبور عسل، در درمان انگل های روده‌ای، از جمله ژیاردیاسیس مفید است.
همچنین بره موم با داشتن اثر مثبت روی موش ها نشان داد که کاملاً پیشگیری کننده است و در مراحل اولیه (یعنی ۶ روز پس از عفونت) از ژژیاردیاک حاد نسبت به داروی آنتی بیوتیک و ضد باکتری مترونیدازول (MTZ) مؤثرتر است.
درمانی که ترکیبی از بره موم با MTZ است، منجر به اثربخشی بیشتر در کاهش انگل‌ها می شود نسبت به آنکه بره موم یا MTZ، به تنهایی مورد استفاده قرار گیرند.

تحقیقات آزمایشگاهی همچنین نشان می‌دهد که:

۱-بره موم محافظت کننده گاستروپاتی است و به کاهش H. Pylori (هلیکو باکتر پیلوری) کمک می‌کند.

۲-مطالعات انجام شده در شرایط آزمایشگاهی و حیوانات حاکی از آن است که بره موم برای کولیت اولسراتیو ، عمدتاً به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی آن مفید است.

فروش بره موم خام

خرید فله ای بره موم با قیمت مناسب

برای تهیه ی بره موم باید از زنبورداران کمک بگیرید تا بتوانید در حجم کمتری آن را تهیه نمایید.اما برای خرید عمده و فله ای قاب کندو عسل باید از بنکداران و یا شرکت های بازرگانی کمک بگیرید.در غیر این صورت میتوانید حجم مورد نیاز این محصول را در کمتر چند روز از گروه قره داغ تهیه نمایید.برای خرید این محصول با ما در تماس باشید.

جهت خرید از روش های زیر استفاده کنید:

-تماس مستقیم

-حضوری

-پیام در واتس اپ

-اینستاگرام

-تلگرام

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *