بورس گرده گل وحشی

برای سال‌ها، گیاه‌پزشکان از گرده‌ی گل وحشی کوهی به عنوان یک غذای فوق‌العاده مغذی یاد کرده و حتی آنها حتی ادعا دارند که این محصول می‌تواند به عنوان دارو درمانی برای برخی از مشکلات سلامتی مفید باشد. البته قابل ذکر است که گرده‌‌های کوهی دارای انواع متفاوتی بوده و با توجه به نوع خاصیت‌های متفاوتی نیز خواهند داشت.جهت استفاده و بهره گیری از فایده ی گرده ی زنبورعسل در طول زمان اتفاق می افتد یا اینکه گل های موجود در طبیعت بشناسیم.

گرده گل وحشی چیست؟

این محصول حاوی ویتامین‌ها ، مواد معدنی، کربوهیدرات‌ها، لیپیدها و پروتئین است.

همانطور که می‌دانید گرده روی بدن زنبورها هنگام پرواز از یک گل به گل دیگر جمع شده

و در برخی از مواقع حتی گرده زنبور عسل ممکن است شامل بزاق زنبور نیز باشد .
الیته دقت داشته باشید که این محصول با محصولات تولیدی دیگر زنبور عسل همچون

عسل طبیعی، موم زنبور عسل، زهر زنبور یا ژل رویال تفاوت داشته و توسط زنبور تنها جمع‌آوری می‌شود.

 

چگونه از این محصول استفاده کنیم؟

این محصول در بسیاری از فروشگاه های مواد غذایی سالم موجود بوده و شما می‌توانید از آن به عنوان مکمل های غذایی طبیعی استفاده کنید، البته قابل ذکر است که بورس این محصول علاوه بر مکمل غذایی به عنوان‌ محصولات نرم کننده پوست، رفع کننده اگزمای کودک و… نیز استفاده خواهد شد.
همچنین ممکن است توصیه‌هایی در زمینه استفاده این محصول برای اعتیاد به الکل ، آسم ، آلرژی ، حفظ سلامتی، سندرم پیش از قاعدگی ( PMS )، بزرگ شدن پروستات، افزایش عملکرد ورزشی، کاهش عوارض جانبی شیمی درمانی و بهبود آلرژی و آسم یا مشکلات معده ارائه شود که طبق تجربه و سال‌ها تحقیقات ارائه شده است.
به عنوان یک غذا، این محصول به عنوان مغذی‌ترین منبع برای ویتامین‌ها، مواد معدنی، پروتئین‌ها و کربوهیدرات‌ها شناخته خواهد شد. پیشنهاد می‌کنیم درصورت نیاز به یک مکمل طبیعی از خرید آن بهره ببرید.

میزان مصرف این محصول چگونه تعیین می‌شود؟

از آنجایی که گرده گل یک درمان برای بسیاری ای بیماری‌ها است، دوز استاندارد و ثابتی برای آن وجود نداشته و پیشنهاد می‌کنیم طبق بیماری یا نیاز خود از یک پزشک تغذیه برای تعیین دوز مناسب خود راهنمایی بخواهید.
البته به یاد داشته باشید که هیچ منبع غذایی برای دریافت این مکمل به جز خود محصول وجود نداشته و شما باید دوز مناسب را در کنار مصرف تغذیه روزانه خود استفاده کنید.
استفاده پیشنهادی ما برای عموم افراد مصرف با 1/3 قاشق چایخوری در ابتدا و به تدریج افزایش آن به 1 قاشق غذاخوری است. شما برای مصرف می‌توانید محصول با غلات یا ماست و اسموتی‌ها مخلوط کنید.

آیا مصرف این محصول بی خطر است؟

بله. با توجه به‌ تحقیقات به نظر می رسد که مصرف این محصول برای اکثر افراد بی خطر است، حداقل زمانی که برای مدت کوتاهی مصرف شود.

اما اگر یک فرد به مصرف گرده آلرژی داشته باشد، بسیار خطرناک بوده و در کمترین زمان ممکن باعث حساسیت پوستی و تنگی نفس،کهیر ، تورم و آنافیلاکسی خواهد شد.

به همین دلیل قبل از مصرف زیاد مکمل مقدار کمی ای آن را استفاده کنید تا نسبت به آلرژی خود مطمئن شوید.
همچنین قابل ذکر است که بیشتر پزشکان تغذیه برای کودکان یا زنان باردار مصرف آن را ممنوع کرده‌اند،

زیرا این مکمل باعث افزایش خونریزی شده و اگر به صورت ناخواسته همراه با برخی رقیق کننده های خون مانند وارفارین مصرف شود،

بسیار خطرناک خواهد.

جهت خرید داروهای زنبورداری کلیک کنید.

بورس گرده گل وحشی

مصرف پولن زنبور به عنوان مکمل صبحانه

این مکمل غذای عالی برای صبحانه است، شما برای صبحانه می‌توانید آن را در کنار مواد غذایی همچون:

-سالاد

-پنیر تازه مانند ریکوتا و موزارلا

-ماهی یا گوشت

-تخم مرغ آب پز یا حتی ماکارونی و تخم مرغ تازه را نیز مصرف کنید.

فقط به خاطر داشته باشید که از قرار گرفتن مکمل در معرض گرمای بیش از حد خودداری کرده و آن را در انتهای آماده‌سازی غذا اضافه کنید.
برای تهیه ی بهترین گرده با ما در ارتباط باشید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *