خرید گرده گل خالص

تعاریف عمده ای در خصوص گرده گل ارائه شده است که گرده گل دانه‌های ریزی است در قسمت انتهایی پرچم گل کوچک درون گلهاست و تنها عامل بارور کردن گیاه است. این محصول چگونه از گیاهان آزاد میشود؟دانه‌‌هایی که باعث بارور شدن گیاهان می‌شود و به طریق مختلف از جمله وزش باد و یا حشرات از جمله زنبورها انجام می‌شود.

زنبوردار چگونه گرده گل جمع میکند؟

چرا گرده ی زنبورعسل خوراکی است؟گرده زنبور عسل در واقع گرده‌ی گلی است که زنبور عسل با بزاق دهانش که شامل آنزیمهای متفاوتی است و قطراتی از عسل ترکیب می‌کند و آنرا برای تغذیه به کندو می‌برد. اکنون گرده گل به گرده زنبور عسل تبدیل شده است و خواص این ماده به مراتب چندین برابر شده و ماندگاری آن نیز بسیار بیشتر می‌شود. به عبارت دیگر گرده گلی که مستقیم از روی گلها و گیاهان جمع آوری شود تنها از یک وسیله ی ساده به نام تله ی گرده میتوان ان را به دام انداخت تا زنبورها آن را به قاب عسل اضافه نکنند.

گرده گل حاوی چه موادی است؟

با تفکر ساده متوجه میشویم زنبورها به غیر از این ماده از هیچ چیز دیگری برای رشد و افزایش جمیعت خود کمک نمیگیرند.این نشان دهنده ی قدرت و مواد زیادی مفید داخل ان است. گرده‌ گلها شامل بیش از ۲۵۰ ماده ی مفید در خود از جمله موارد زیر است:
۱-شامل قندهای ساده
۱- پروتئین
۲-مواد معدنی و ویتامین‌ها
۳-اسیدهای چرب و درصد کمی اجزای دیگر است.
گروه اصلی مواد تشکیل دهنده گرده، کربوهیدرات‌ها هستند و در حدود ۴۰ درصد از گرده‌ی گل خشک را تشکیل می‌دهند. بیشترین نوع کربوهیدراتی موجود در گرده گل، فروکتوز، گلوکز و ساکارز هستند.


توجه:الیگوساکاریدها و پلی‌ساکاریدها نیز اجزای تشکیل دهنده‌ی مهمی در گرده گل هستند که به تنظیم عملکردهای بیولوژیک کمک می‌کنند.

تاثیر گرده گل در طبیعت

این ماده برای طبیعت چه کمکی میکند؟در طول سال تنها در فصل بهار است که درختان و گلهای انواع گیاهان گرده برای لقاح و تولید محصول تولید میکنند.
لذا اکثر زنبورداران در این مدت کوتاه فرصت دارند تا به مقدار لازم آن را برداشت و برای فروش یا جهت استفاده در قاب کندو عسل خود به کار ببند.
با شروع فصل بهار و ازاد شدن گرده از انواع گلها زنبورها به شروع به جمع اوری و در حین همین کار گرده افشانی میکنند تا در قبال هدیه ی گیاهان محصول آنها را نیز افزایش دهد.

خرید گرده گل خالص

خرید تناژ گرده گل

عرضه گرده گل خوشبو به دو صورت عمده و خرده انجام میگیرد،در حالت خرده معمولا دارای کیفیت و قیمت بالاتری میباشد.اما در نوع دوم عرضه کیفیت کمی پایین و مهمتر از آن قیمت پایین تر خواهد بود.برای تهیه ی بهترین گرده با قیمت پایین و عمده با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *