سوزن پیوند ملکه

یکی از تجهیزات مورد نیاز زنبور


قیمت و راهنمای خرید سوزن پیوند ملکه

اگرچه ملکه ها می توانند سال های متمادی عمر کنند، اما بهره وری آنها معمولاً پس از سال های اولیه اول کاهش می یابد. برخی از زنبورداران تنها زمانی که برای ملکه مشکلی ایجاد شده است یا به هنگام گم شدن آن، ملکه جدیدی را جایگزین می کنند، در حالی که بهتر است عمل پیوند این حشره مفید به طور سالانه انجام گردد.

زنبوردارانی که در حجم های وسیع به تولید محصول می پردازند اغلب دو بار در سال ملکه ها را جایگزین می کنند. اما سلامت و کیفیت ملکه را می توان تا حدی مشخصی کنترل کرد که لذا بهتر است تا این فرایند ها تنها با پیوند ملکه به کمک سوزن های مخصوص انجام گیرد تا به بهبود کلنی کمک شود.

پرورش ملکه را می توان به هر میزانی، بسته به وسعت زنبورداری انجام داد. تولید موفق ملکه ها لازمه درک اهمیت ارتباط سلامت و کیفیت محصول با رشد ملکه است. در این مقاله، ابزار مورد نیاز برای پیوند موفق این حشره مفید و کارآمد را ، بررسی می کنیم و شما را در خرید این تجهیز راهنمایی خواهیم کرد.

مشخصات سوزن پیوند ملکه

این سوزن ها ساخته شده از مواد با کیفیت بالا، وزن سبک، عمر طولانی، قابل جدا شدن و استفاده آسان می باشند. دارای یک زبانه شاخی در انتهای آن برای گرفتن لاروهای شکننده، و همچنین مجهز به پیستون فنری بوده که می تواند به آرامی لارو را از زبانه شاخی به داخل سلول مورد نظر جهت رشد ملکه سوق دهد.

با استفاده از این ابزار پیوند، یک لارو زنبور عسل را می توان به طور دقیق به فنجان سلول ملکه پیوند زد. سوزن پیوند دستی که به طور گسترده در زنبورداری، تولید خمیر عسل زنبور عسل و سایر زمینه ها استفاده می شود ابزاری مناسب برای نشاء و پرورش لارو زنبور عسل و همچنین برای تغذیه ملکه توسط ژل رویال است. اما از دیگر ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • کوچک و قابل حمل: ابزار پیوند متحرک زنبورداری از نظر اندازه کوچک، دو سر طراحی شده، به راحتی قابل حمل و کاربردی است.
  • دستگیره بدون لغزش: ابزار پرورش کوئین دارای یک دستگیره غیر لغزنده در قسمت میانی است که به شما کنترل عالی در کار می دهد.
  • متریال ضد زنگ و فولاد ضد زنگ: ابزار پیوند فولاد ضد زنگ از فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا ساخته شده است، این ابزار پیوند بادوام و ضد زنگ است.
  • دقت عمل بالا: ابزار پیوند زنبورداری از جنس استنلس استیل با استفاده از این ابزار پیوند، می توانید به طور دقیق یک لارو زنبور عسل را به یک فنجان سلول ملکه منتقل کنید.

انواع سوزن پیوند ملکه

مجموعه ما تمامی انواع موجود این محصول را با کیفیت بالا عرضه می کند و دو سبک از ابزار پیوند زنبور ملکه را ارائه می دهد:

  • سوزن پیوند زنبور ملکه فلزی

این محصول دارای دسته آلومینیومی بدون لغزش برای گرفتن آسان و مناسب برای تمامی افراد با هر میزان تجربه است. ابزاری عالی برای پیوند لارو زنبور عسل با ژل رویال به شمار می آید و به این ترتیب  شما قادر خواهید بود ملکه های خود را تولید کنید. نوک فولاد ضد زنگ با طراحی بسیار ظریف نیز برای جلوگیری از آسیب رساندن به لارو زنبور عسل و اطمینان از پیوند دقیق تعبیه شده است.

  • ابزار پیوند زنبور ملکه به سبک چینی

محبوب ترین نوع موجود در بازار این سبک از سوزن های پیوند است که علاوه بر قیمت مناسب دارای کیفیت مطلوبی می باشد. ساخته شدن از بامبو و پلاستیک با یک سر کوچک و بسیار نازک انعطاف پذیر که به راحتی زیر لاروها و ژل رویال می لغزد باعث می شود تا مجموعا کار با این محصول بسیار ساده تر صورت گیرد.

همین طور بدنه بدون لغزش در میانه این ابزار نیز به شما کنترل عالی در حین پیوند می دهد. این سوزن ها دارای فنر است به طوری که با فشار دادن انتها، لاروها را با ظرافت از نوک خارج کرده و به طور ایمن به داخل فنجان سلولی هدایت می کند.

خرید سوزن پیوند ملکه

استفاده از مواد و متریال با کیفیت بالا برای ابزار هایی که در امر تولید مثل زنبورها دخالت دارند دارای اهمیت بسیار است. بدین جهت اولین نکته در خرید محصولاتی چون این دست سوزن ها  لازم است که از مواد عالی ساخته شده باشند تا ایمن و سالم، غیر سمی و بی ضرر برای کلنی شما عمل کنند. در نظر داشته باشید که برندهای معتبر تولید کننده این سوزن ها از فلزات و سیلیکون های استفاده می کنند که استحکام بالایی دارد و به راحتی شکسته نمی شود. پس نکته بعدی که در خرید خود باید به آن توجه داشته باشید اعتبار و ضمانت محصول خریداری شده شماست.

 به طور عمده نیز همه اجزا تشکیل دهنده پرورش ملکه  به استثنای کیت های سلولی قابل استفاده مجدد هستند و این سوزن ها نیز مستثنی نمی باشند و طول عمر بالایی دارند. در آخر نیز لازم است تا به مراکز فروش این محصول اشاره کنیم. توصیه می کنیم برای انجام خرید های خود با تناژ بالا و برای ثبت سفارش خود از هر کدام از انواع این سوزن های پیوند به سایت های معتبر مراجعه کنید و با راهنمایی گرفتن از مشاوران فروش مربوطه انتخابی درست و مطمئن را برای زنبورستان خود داشته باشید.

بنابراین در نظر بگیرید که کار دقیق نیاز به ابزار دقیق دارد! این سوزن ها نیز یک دارایی ضروری برای پیوند ملکه و بقای کلنی شماست.

قیمت سوزن پیوند ملکه

از آن جایی که ملکه نقش بسیار مهمی در کیفیت کلنی و محصولات حاصل از آن دارد لذا افراد فعال در این حوزه حاضر به انجام سرمایه گذاری های فراوانی جهت خرید تجهیزات زنبورداری می باشند. به همین سبب وجود بازار فعال برای این محصولات سبب رقم زدن قیمت های معقولی برای ابزارآلاتی چون سوزن های پیوند ملکه می گردد. اما نوع عرضه و حجم و میزان خرید می توانند تاثیر زیادی در قیمت این محصول داشته باشند که به همین علت انجام خریدهای عمده از تامین کنندگان اصلی را به شما پیشنهاد می کنیم. همچنین این سبک خرید می تواند نتایج قابل اعتمادتری برای بهبود کیفیت کلی ملکه و کلنی زنبور عسل ایجاد کند.

شاید برایتان مفید باشد : خرید بره موم عمده

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *